Monday 20 June 2011

BeRat BaDaN kU Da NaIK !!!! =(

waaaa...=( gini ke keadaan ku skunk..!!??
ohhh...no.........

Assalamualaikum...hurm...=( td scare rasminye fesbuk kesayangan aku ttp...la nie, aku tepikir plak pasal keadaan n kesihatan tubuh badan aku...adoi..!!! da naik suda berat badan aku..!!! aku rase berkilo2 naiknye nie...waaaa.....ape nak buat nie..!!! tue la cuty sem ko x nak keje nely..!! dok uma jek, camne x naik..!!! aku rase cam da same besa ngan peti ais da rasenye...haha...serabai la kamoo dok uma nely..!!! better keje...tp dekat nak masok poly blk da nie..waaaa...=( sayunye aty nie...tekad dah!! nak jage badan...tp kene buat diet plan..!! da la aku nie main sumbat je sume makanan...cmne nk ikot diet plan yg sebetolnye!! asal nmpk makanan jek, aku la owg petame...haha...x pe nely, ade mase lg...u can do it..!! trust urself.....yeahh!!!! haha......=)

2 comments:

  1. hahaha.......mesti makin comel kn2?hahahaha....same jela gn aq

    ReplyDelete