Wednesday 15 June 2011

CintE kOreA vS CinTe MeLayU...=)

aku pown layan gak cte2 korea nie..sweet!
Assalamualaikum..hola! hehe..msty plik kan ngan tjok tue..emm, bg aku mnarik sgt2..coz ceritera cinte antara cinte korea, ngan melayu x same..kan..?? bg sesetgh gurl, ade yg mengidamkan ceritera cintenye ibarat mcm cite2 korea tue! haha..temasok la aku..=) sbb bg aku, bab2 cinte dlm cite2 korea tue sweet bangat! hehe..cube la bayangkan kite yg belakon dlm cte gtu..haha..gle meyh!......dah nely! x yah nak berangan! @_@" ..kite smbung lik..tp, cinte ala2 korea tue x besesuaian ngan kite yg melayu nie..so, x yah nk berangan sgt..hehe..kalo nk gak la ceritera cinte anda tue ibarat cte korea tue, kawin  dulu okeyh! haha..sbg owg islam, kite mstilah tau kan hukum2 agama..msty tau kan batas2 pegaulan antare kite ngan owg lelaki..x payah la nak bg contoh! kite sume tau kan..so, before kite nk berangan2 nk ceritera kite cam ala2 korea tue, ingat2 la pesan2 nie..boleh saje kalo nk becinte2 nie, tp ingat la batas2 pegaulan kite..hehe..sbb bg aku, jln cinte yg Allah s.w.t berikan kpd kite, manis2 blake! kan..?? ade yg kali petame jumpe, gado2 cumil, ade yg dri mate turun ke aty n mcm2 lg laa..haha..mlz nk membebel! =) ..advice tok kali nie, jgn la kite telalu menginginkan cinte ala2 korea nie, mksud aku yg melebihi batas2 pegaulan kite sbg pempuan or lelaki..okey! bialah cinte tue dtg dgn sendirinye, dan ianye lebih bemakne, indah, comey n sweetttt bangat! kirenye cam cte korea gak laa..kan..!! hehe..so,ending tok cte kali nie, kalo aku ade tesilap ckp, sory2 la yea..hehe.....Assalamualaikum....=)

No comments:

Post a Comment